Bezorgen

doen we met MyParcel - PostNL

Vaak een vervelend resultaat wanneer je bij de betalingspagina komt, de bezorgkosten! Soms heb je een leuk, goedkoop artikel gevonden, maar zijn de bezorgkosten uitermate hoog, dat het vaak evenveel of zelfs meer dan het artikel is. Niet prettig shoppen en dus afhaken en verder kijken. Bij elma doet het nét even anders, wij vragen hooguit een bijdrage in de kosten van verzenden. Dat betekent dat je zo’n 50% minder betaalt dan de werkelijke verzendkosten en bij bestellingen boven €50,00 naar Nederlandse adressen is de verzending GRATIS.

Als je voor 17.00 uur bestelt, heb je je aankoop de volgende dag al in huis. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag). Wil je dit niet? Kies dan voor ‘ophalen bij PostNL’.

Status van je bestelling

We houden je maar al te graag op de hoogte en dus ook over jouw bestelling. Hoe doen we dat? Zo doen we dat:

Je bestelling is… En je ontvangt…
correct afgehandeld. de orderbevestiging per e-mail.
door ons afgeleverd voor verzending. de verzendbevestiging per e-mail.

Track & Trace

Nadat jou bestelling is afgeleverd voor verzending, volg je het via de Track & Trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzend-bevestiging. Bij kleinere producten die als brievenbus-pakket verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.