Betalen bij elma

met betaalprovider Mollie

Je hebt het gevonden en wil het zo snel mogelijk hebben natuurlijk, maar ja… betalen, dat hoort er ook bij! We hebben diverse mogelijkheden, dus zit vast eentje voor je bij. En anders natuurlijk even contact met ons opnemen, dan komen we er wel uit. Klik op de tabbladen voor de informatie.

Internetbankieren

Internetbankieren, hoe werkt dat eigenlijk? Je logt in in een beveiligde omgeving en betaalscherm en je kan veilig en vertrouwd betalen via een realtime SEPA overschrijving tussen twee bankrekeningen. Dat is het principe van internetbankieren. We hebben een breed scala aan betaalmethoden beschikbaar die op deze manier werken, daarom is er altijd een betaaloptie die bij jouw wensen als klant past. Elma is aangesloten bij de betaalprovider Mollie.com die zorgt voor een veilige en betrouwbare betaalmogelijkheid. Hieronder een overzicht van de betaalmogelijkheden die wij via Mollie.com bieden:

  •  iDeal
  • PayPal
  • Overboeking
  • SOFORT Banking
  • Bancontact / Mister Cash

Staat jouw voorkeur er niet bij? Laat het ons even weten!

Overboeking / bankoverschrijving

Bij overboeking maak je zelf het geld over naar onze bankrekening via Mollie.com. Na je bestelling krijg je een scherm te zien met de te gebruiken betaalgegevens, waarna je zélf de overboeking gaat doen. Let op: Er is op dat moment dus nog niet betaald. Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat wij de betaling binnen hebben. Na ontvangst van de betaling, nemen wij contact op met je voor een definitieve leverdatum. Wij leveren pas uit als de betaling bij ons is bijgeschreven. Hou dus rekening met een ruim langere levertijd, als je gebruik wilt maken van een directe overboeking / bankoverschrijving.

Rechtstreeks naar ons overmaken kan ook, maar de verantwoordelijkheid van het melden van een gedane betaling ligt bij jou. Je kiest in het bestelproces voor overboeking, negeert de mededelingen van Mollie.com en maakt het bedrag rechtstreeks over op IBAN: NL22BUNQ2291089714 van Elma VOF te Zwolle. Onder vermelding van factuurnummer, postcode en huisnummer. De gedane overboeking meld je schriftelijk aan ons. Dit kan per mail (via je bestelbevestiging) of contactformulier. Wij houden na jouw melding de bijschrijving zelf in de gaten en zodra het bedrag is ontvangen, gaan wij over tot verzending.

Facturen digitaal

Elke vorm om het milieu te ontlasten is een stap in de goede richting, hoe klein deze ook is. Daarom versturen wij uitsluitend onze facturen digitaal. Deze zullen bij de mail bevestiging van de bestelling als een PDF document worden bijgevoegd. Digitaal factureren kent veel voordelen. Het zorgt vooral voor snelle verwerking en minder kans op fouten. Digitale facturen kunnen direct bij ontvangst worden betaald en verder verwerkt. Hiermee bespaart iedereen tijd, geld en het milieu. Je kan natuurlijk altijd ook een kopie van de PDF-factuur van ons krijgen als je deze bent kwijtgeraakt.