Bedenktijd

maatwerk, garantie of een klacht

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Vervolgens heb je  na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten voor retour van terug naar elma is wél voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je gekozen vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits je het product in goede orde retour ontvangen is.

Maatwerk

We hebben producten die je bij ons koopt die op maat zijn gemaakt en door jouw ingevoerde specificatie besteld. Bij deze producten is het herroepingsrecht dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Garantie

Wij staan achter onze producten en doen logischerwijze ons stinkende best om deze in topconditie aan je te leveren. Jammer genoeg komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien bent je wél verplicht om binnen twee maanden nadat je hebt ontdekt dat er iets kapot of niet goed is, dit aan ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan gaan wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.